sobota, 18 lutego 2012

Witam Was + Stosik nr 1

Dzień dobry! A raczej... dobry wieczór :)
To moja nie pierwsza przygoda z blogowaniem, bowiem już kiedyś pisałam. A tymczasem na dobry początek przed Wami stosik numer 1.


Od dołu:
- Katarzyna Majgier "Miłość ci wszystko wyPaczy" (wypożyczona w bibliotece)
 - Kate DiCamillo "Dzielny Depero" (pożyczona od kolegi, recenzja wkrótce)
 - Stefan Ljungoqvist "Mira i potwory" (prezent gwiazdkowy od Siostry)
 - Lisi Harrison "Monster High3. O wilku mowa..." (prezent urodzinowy)
 - Lisi Harrison "Monster High. Upiór z sąsiedztwa" (kolejny prezent gwiazdkowy)

 Na zdjęciu brakuje pierwszej części serii "Monster High", którą pożyczyłam koleżance.

6 komentarzy:

  1. O, widzę książki ode mnie :)
    Miłego czytania, Siostro, życzę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog!!
    obserwujemy?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik. Gratuluję i życzę przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny stosik, dwie pozycje mam :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!