piątek, 27 kwietnia 2012

Kelly McKain "To ja Lucy. Magiczna Przemiana"

Autor: Kelly McKain
Tytuł: To ja Lucy. Magiczna Przemiana
Wydawnictwo: Akapit Press
Rok wydania: 2006

Lucy Jessica Hartley to nastolatka marząca o byciu najlepszą na świecie projektantką mody. Prowadzi dziennik, w którym opisuje swoje życie. Ma przyjaciółkę Julę, w której płynie hiszpańska krew, młodszego brata Aleksa (jest nie do wytrzymania...) i rodziców w separacji. Niedługo szkoła ma zamiar zorganizować dyskotekę. To szansa na realizację swoich marzeń poprzez wykonanie spódniczki. Ale szybciej nadarza się na to okazja, kiedy do klasy Lucy przychodzi nowa uczennica...

Jest nią Matylda-Jane - nieśmiała, cicha dziewczyna. Nikt się z nią nie przyjaźni, wszyscy traktują ją jak dziwaczkę. Lucy postanawia "przemienić" ją w śmiałą, pewną siebie dziewczynę. Realizując swój plan, młoda projektantka uświadamia sobie, że nowa uczennica to w gruncie rzeczy bardzo miła dziewczyna. Lucy jest pewna, że jest plan się powiedzie. Ale czy na pewno?

Po "Magiczną Przemianę" sięgnęłam po raz kolejny. Bardzo lubię książki w formie pamiętnika, a ta właśnie taką jest. Główna bohaterka tej oto powieści jest podobna do autorki (na końcu książki znajdziecie informacje o Kelly McKain i dowiecie się, o czym mówię). Polecam w szczególności dziewczynom, między innymi takim, które mają na celu zrealizować swoje marzenia.

5 komentarzy:

  1. Czytałam i również miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka chyba nie dla mnie, ale polecę ją mojej młodszej siostrze:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całą serię przeczytałam w kilka dni, więc chyba była dla mnie wtedy idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała seria jest super. Ogólnie b
    Bardzo lubię książki w formie pamiętnika. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała seria jest ok, ale chyba już z niej wyrosłam :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!