środa, 18 kwietnia 2012

Stosik nr 2

Witajcie!
Stosik, który chcę Wam dzisiaj zaprezentować, jest trochę wiosenny, zważając na ozdoby i kwiatki z tyłu :)


Od dołu:
- Becca Fitzpatrick "Szeptem" (miałam w planach teraz przeczytać, ale jakoś tak wyszło, że zabrakło mi czasu na tę książkę :D)
 - Kelly McKain "To ja Lucy. Magiczna Przemiana" (bardzo lubię tę serię. Recenzja tej książki w następnym poście)
 - Mariusz Niemycki "Detektyw Zuzia na tropie. Zuzia i zagadka Pani Labiryntu" (z biblioteki)
 - Lisi Harrison "Monster High. Upiorna Szkoła" (Recenzja)
 - Stuart i Linda Macfarlane - "Niesamowicie rozkoszne koty" (Recenzja)

Wiosna kalendarzowa już dawno nadeszła, ale u mnie pogoda wcale nie jest wiosenna :c A jak tam u Was?

5 komentarzy:

  1. Także lubię serię o Lucy - zaczytywałam się w niej jakiś czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdobyczy i życzę przyjemnego czytania:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny stosik;) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja, jaki piękny kot na tej okładce!!!! WOW <3 A stosik super! I widzę Szeptem, jestem bardzo ciekawa, jak ocenisz tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!