wtorek, 1 maja 2012

Blogowa zabawa ;)

Przyuważyłam tę oto zabawę na kilku blogach - i od razu chciałam wziąć w nich udział. No, to do dzieła... ;))

1. O jakiej porze dnia czytasz najczęściej? 
Najczęściej czytam wieczorem, przed snem. To zależy, kiedy mam czas. Najlepiej jest w weekendy, wtedy mam mnóstwo wolnych chwil. :)
2. Gdzie czytasz? 
Zazwyczaj czytam w domu - na moim łóżku.
3. W jakiej pozycji najchętniej czytasz? 
Często czytam na leżąco - tak jest najwygodniej - przynajmniej dla mnie :)
4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej? 
Hm... Czytam różne książki, ale najchętniej takie dla młodzieży.
5. Jaką książkę ostatnio kupiłeś/aś albo dostałeś/aś? 
Ostatnio dostałam od Mamy "Nowe przygody Mikołajka".
6. Co czytałeś/aś ostatnio? 
Ostatnio przeczytałam "Pocałunki wampira. Początek", ale na razie nie została zrecenzowana. Ale niedługo się doczekacie :-D
7. Co czytasz obecnie? 
Obecnie czytam drugą część serii "Monster High", czyli "Upiór z sąsiedztwa"
8. Używasz zakładek czy zaginasz na ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są? 
Nigdy nie zaginam! Używam tylko i wyłącznie zakładek, ewentualnie, kiedy ją zgubię, jakoś zapamiętuję numer strony, na której skończyłam czytać.
9. E-book czy audiobook? 
Nie jestem fanką i tego, i tego. Wolę czytać książki w formie papieru.
10. Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa? 
Z dzieciństwa to oczywiście "Kubuś Puchatek".
11. Którą z postaci literackich cenisz najbardziej? 
Prawdę mówiąc, to sama nie wiem. Jest ich dużo... ;)

Wiele moich odpowiedzi pewnie pokrywa się z Waszymi :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe wypowiedzi. Niektóre pokrywają się z moimi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie jestem fanką ani audiobooka ani ebooka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, widzę, że mamy dużo wspólnego, także czytam przed snem, na leżąco i na swoim łóżku, uwielbiam literaturę młodzieżową i jestem zwolenniczką papierowych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa. Muszę się zmobilizować i też napisać kilka zdań:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że żadna z blogerek nie zagina rogów :D

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!