sobota, 16 czerwca 2012

Stosik

Witajcie! Długo nie pisałam - to dlatego że brakowało mi czasu. Już oceny w szkole wystawione, więc powinien być luz :) Mam nadzieję, że nadrobię zaległości w czytaniu, a dzisiaj...

...zaprezentuję Wam trzeci z kolei stosik:


Od dołu:
 - Goscinny, Sempé "Nowe przygody Mikołajka" (własna biblioteczka - od Mamy)
 - Gillian Shields "Nieśmiertelny" (pożyczona od koleżanki)
 - Jeff Kinney "Dziennik cwaniaczka. Przykra prawda" (z biblioteki, jestem właśnie w trakcie czytania)
 - Anne Cassidy "Z tęsknoty za Judy" (z biblioteczki mojej Siostry)
 - M.P Kozlowsky "Juniper Berry i tajemnicze drzewo" (z biblioteczki mojej Siostry)



Już nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie przeczytam te książki :) Za dwa tygodnie wakacje i wtedy będę miała mnóstwo czasu na czytanie. Pogoda znacznie się poprawiła - jest bardzo ciepło. A jaka u Was?

O, i dzisiaj jeszcze mecz Polska - Czechy - za około dwie i pół godziny. Kibicuję Polsce oczywiście! ^^ Jaki wynik obstawiacie?

17 komentarzy:

  1. Powinnam się skusić kiedyś na Mikołajka. Życzę Ci miłego czytania.
    U mnie właśnie padał grad. Także niezbyt ciekawie. A zapowiadało się tak słonecznie rano.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, super stosik :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie żebym coś ten, ale moim zdaniem albo będzie remis, albo Polska wygra. Przecież musi wygrać! Co do stosiku to nawet, nawet, zabrałabym Ci "Z tęsknoty za Judy". Rzeczywiście pogoda się poprawia. U mnie dzisiaj 30 stopni w cieniu, uh.. :c

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe nabytki książkowe. Żadnej nie znam, więc czekam na twoje recenzje.
    Dziś już po meczu, więc wynik niestety sama już znasz. Szkoda, że tak się stało :-((
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego stosu czytałam "Nieśmiertelnego" oraz "Z tęsknoty za Judy". Obie książki polecam.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Milutki stosik :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tradycyjnie życzę miłego czytania ;)
    Ciepło... Za ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  8. miły stos, miłej lektury życze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stosik, miłej lektury i czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stosik. Zarówno "Junipera..." jak i "Mikołajka..." czytałam i wprost uwielbiam. Co do reszty, "Z tęsknoty za Judy" mam w planach. Inne raczej mnie nie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Twojego stosiku czytałam jedynie Mikołajka i miło go wspominam ;)

    Przyjemnego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię Mikołajka :)
    Bardzo chciałabym przeczytać czwartą pozycję :)
    Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy stosik :) Liczę, że wakacje pozwolą wszystkim nadrobić zaległości w czytaniu ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego czytania.
    Nieśmiertelny był jednym z pierwszych paranormal romance, które czytałam i z perspektywy czasu zauważam jaki był denny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny stosik, życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętnik Cwaniaczka, to jednak jest the best ;p Czytałam wszytskie części i oglądałam film. Jestem tak jakby fanką ^^

    Zapraszam na: http://recenzentka-fawelotte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!