piątek, 29 czerwca 2012

Wakacje ♥

Witajcie! :-D

To już dziś, właśnie dzisiaj rozpoczynają się wakacje. Świadectwa rozdane, udało mi się zdobyć czerwony pasek :)  Poszło szybko, była również część artystyczna, która wyszła całkiem, całkiem... Mam nadzieję, że tegoroczne wakacje będą równie udane, jak w poprzednich latach, a może lepsze. Oby tylko poprawiła się pogoda!

Niestety, ostatnio zaniedbywałam mojego bloga, za co bardzo przepraszam, ale miałam egzaminy karate oraz w szkole muzycznej (na szczęście zdałam ^^). Postaram się teraz systematycznie pisać recenzje, a mam ich dużo do nadrobienia... Mam też nadzieję, że w te wakacje uda mi się przebrnąć przez wszystkie książki, które postanowiłam przeczytać.

A jakie są Wasze plany wakacyjne?

6 komentarzy:

  1. Gratuluję świadectwa z paskiem a także pozostałych sukcesów. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytanie, spanie, czytanie, oddychanie, mruganie. Oto cały mój plan wakacyjny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Moje plany? Książkowe przedstawiłam na blogu, a reszta...Wyjdzie w praniu ;)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję sukcesów. Ja co prawda skończyłam już kilka lat temu szkołę,ale z przyjemnością wspominam te czasy i oczywiście wakacje.Wakacje z książką - obowiązkowo. Życzę Ci Basiu miłego wypoczynku i owocnego czytania,choć nie zapominaj również o innej formie spędzania wakacji. Korzystaj ze słońca i z zabaw na świeżym powietrzu-Józefina.

    OdpowiedzUsuń
  5. Francuski, książki, francuski, angielski, recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chodzę na karate :)
    A plany na wakacje, wyjeżdżam z rodzicami i znajomymi do Chorwacji, już 4 raz! Kocham ten kraj :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!