środa, 7 listopada 2012

"Liebster Blog ♥" czyli blogowa zabawa :D

Witam wszystkich! :)

Dawno nie pisałam na moim blogu, a to dlatego, że brakuje mi czasu (no, wiecie, szkoła, nauka, masa prac domowych i sprawdzianów i inne dodatkowe zajęcia...) oraz weny. Dzisiaj coś innego niż recenzja - otóż, zabawa blogowa, do której zaprosiła mnie Drrim (bardzo dziękuję! ^^). No, to zaczynajmy... ;)

Zasady zabawy:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Drrim:

1. Jakie cechy cenisz w innych ludziach?

Koleżeńskość, grzeczność, dobroć, uczciwość...

2. Co sprawia, że lubisz daną osobę lub nie?

To, jaki ma charakter, czy odnosi się do innych (przede wszystkim do mnie) z szacunkiem itp.
 
3. Jakie jest Twoje zdanie na temat współczesnej literatury? Czy książki wydawane wcześniej były lepsze?

Według mnie za dużo jest teraz książek o wampirach/potworach/wilkołakach. Bardzo lubię czytać powieści w stylu Ani z Zielonego Wzgórza. Choć i fantasy są fajne :)

4. Piosenka, z którą kojarzą Ci się najpiękniejsze chwile Twojego życia?
 
Oj, dużo takich :)

5. Kto według Ciebie jest współczesnym autorytetem godnym naśladowania?
 
Hmmm... Nie wiem xD

6. Jakie zakończenie miałaby Twoja idealna książka?

Na pewno szczęśliwe!
 
7. Twoja ulubiona pora roku? Uzasadnij.
 
  Na pewno lato, ponieważ jest wtedy bardzo ciepło i są wakacje. Lubię też zimę, bo wtedy jest Boże Narodzenie, Sylwester oraz moje urodziny. Jesień też jest moją ulubioną porą roku, ale wtedy, kiedy jest słonecznie. Bo zimnej i deszczowej to ja nie lubię :D

8. Kim jest dla Ciebie osoba, którą nazywamy "kujonem" ?

Według mnie to osoba, która lubi się uczyć, i robi to non-stop, nawet po nocach xD
 
9. Strona internetowa, którą odwiedzasz najczęściej?

Jest to Facebook, Twitter, no i Blogger, choć ostatnio niezbyt często Bloggera odwiedzałam. Aha, no i od czasu do czasu pocztę.
 
10. Domek jednorodzinny czy blokowisko?

Domek jednorodzinny.
 
11. Twój ulubiony gatunek literacki?

Raczej fantasy.

~ Pytania ode mnie:
  1. Twój ulubiony bohater literacki (i co w nim lubisz najbardziej)?
  2. Jakie sporty uprawiasz?
  3. Dlaczego założyłeś\aś bloga?
  4. Komputer czy telewizja?
  5. Twoje największe marzenie?
  6. Ulubiony gatunek muzyczny?
  7. Co najbardziej lubisz w czytaniu książek?
  8. Słońce czy deszcz?
  9. Ulubione wydawnictwo książkowe (może być kilka)?
  10. Twoja ulubiona pora dnia (i dlaczego)?
  11. Uczysz się jakichś języków obcych (jeśli tak, to jakich)?
11 osób raczej nie znajdę, ale spróbuję chociaż kilka :) Więc zapraszam:
1. Hanna
3. Mana

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie napisałaś !
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. Sama odpowiedziałabym na większość pytań podobnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za udział w zabawie :)
    Fajne odpowiedzi. Też lubię słoneczną i ciepłą jesień, a nie deszczową i pochmurną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, ja nie lubię lata :p Stanowczo zima - nie ma komarów :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna zabawa, ale nie miałabym chyba cierpliwości :P za dużo na głowie i za mało czasu, żeby móc go poświęcać na tego typu rozrywki :( a szkoda wielka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zaproszenie:) Jak tylko poszukam trochę czasu to odpowiem na twoje pytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miło wspominam lekturę "Ani z Zielonego Wzgórza", też lubię tego typu powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do udziału w zabawie Liebster Blog. Więcej informacji tutaj http://invisibl3e.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html
    Mam nadzieję, że zobaczę odpowiedzi na moje pytania :D

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!