sobota, 8 grudnia 2012

Jim Davis "Garfield. Kto to mówi?"

Autor: Jim Davis
Tytuł: Garfield. Kto to mówi?
Wydawnictwo: Egmont
Rok wydania: 2004

Garfield - rudy, żarłoczny, leniwy kocur, który nie lubi poniedziałków, za to kocha spać i robić żarty psu i swemu panu, z którymi mieszka pod jednym dachem. Tego kota lubią chyba wszyscy, choć wcale nie jest uosobieniem pozytywnych cech charakteru.

Ja sama wprost uwielbiam Garfielda. Mogłabym rzec nawet, że to... mój idol ;-) Zawsze, gdy w telewizji emitowane są jakieś jego przygody, zasiadam przed ekranem, by je obejrzeć. Mam nawet bluzę z nim (zdjęcie poniżej). Dzisiaj natomiast chciałabym Wam przedstawić książeczkę, a właściwie książkowe wydanie komiksu o tym kocie - żarłoku. Dla jego miłośników byłby to z pewnością idealny prezent pod choinkę!

W niniejszym wydaniu znajdziemy komiksowe historyjki, które bawią tak, że nie sposób ich czytać bez nagłych wybuchów głośnego śmiechu. Perypetie Garfielda są przeróżne, a każde z nich poprawiają nastrój. Garfield rozmawia ze swoim sumieniem, wyjeżdża na wieś z Jonem i psem, a po powrocie znowu przesiaduje przed telewizorem i obżera się.

Trzeba przyznać, że autor miał naprawdę dobry pomysł, by wykreować takiego bohatera. Ma również talent do rysowania i wymyślania ciekawych, a przede wszystkim pełnych humoru historii. Jako że książeczka to komiksowy zbiór, czyta się ją szybko. Jest zatem idealna na przykład na chwilę nudy lub kiedy potrzebujemy czegoś, by się rozerwać. Dobra zabawa gwarantowana!

9 komentarzy:

  1. Pamiętam, jak kilka lat temu zaczytywałam się w książkach z Garfieldem. Śmiechu było co nie miara... aż nabrałam ochoty na odświeżenie sobie tych komiksów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze parę lat temu też bardzo lubiłam Garfielda, ale teraz raczej nie sięgnę po komiksy o tym futrzaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba już jestem za stara na Garfielda... ale mogę sprezentować to mojemu bratu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na niego nigdy nie jest się za starym :D

      Usuń
  4. Oh, jak ja uwielbiam Garfielda. Szczególnie jak byłam mała, ale właściwie zostało mi to do dzisiaj... <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za Garfieldem, ale przyznaję, że mam z nim coś wspólnego - też nie lubię poniedziałków:) W każdym razie książka byłaby świetnym prezentem dla mojej przyjaciółki, też wielkiej fanki :D

    A bluza świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Garfielda, niesamowicie kojarzy mi się z dzieciństwem. Dodatkowo dawno nie miałam w ręku żadnego komiksu, dlatego chętnie zapoznałabym się z tą publikacją :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!