poniedziałek, 31 grudnia 2012

STOSIK - ostatni w tym roku :)

Witajcie!

To już Sylwester, jutro pierwszy dzień nowego 2013 roku... A przecież niedawno witaliśmy rok 2012! Aby umilić Wam jeszcze bardziej dzisiejszy dzień, przyszedł czas na... stosik!


Od dołu:
- Charles Dickens "Opowieść Wigilijna"
 - Adelio Pistelli "Anastasi. Krasnal, który stał się gigantem" (recenzja)
 - Amanda Hocking "Trylle. Zamieniona" (recenzja)
 - Amanda Hocking "Przywrócona" (z biblioteki; recenzja niedługo)
 - Małgorzata Budzyńska "Ala Makota. Maksymalnie ja 1" (z biblioteki)
 - Małgorzata Budzyńska "Ala Makota. Maksymalnie ja 2" (z biblioteki)
 - Jim Davis "Garfield. Kto to mówi?" (recenzja)

W stosiku zabrakło drugiego tomu trylogii "Trylle" - Rozdarta (recenzja) - gdyż musiałam go oddać do biblioteki.

Czytaliście którąś z tych pozycji? Jakie są Wasze opinie na ten temat?
___

Z okazji Nowego Roku 2013 życzę Wam wielu szczęśliwych i ciepłych chwil spędzonych w gronie najbliższych, dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności, spełnienia marzeń, wielu przyjaciół i ogromnej ilości świetnych książek do przeczytania! :) Udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku! :)

8 komentarzy:

  1. Hm.. żadnej z tych książek nie czytałem ale na pewno spędzisz miło czas, czytając te lektury :) Ja wybrałem się dzisiaj do biblioteki i przyniosłem ze sobą sześć książek na styczeń i może kawałek lutego XD Wszystkiego najlepszego w 2013! Przy okazji, zapraszam do mnie na ostatnią notkę w tym roku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam całą trylogię Trylle, którą miło wspominam, "Opowieść wigilijną", która jako jedna z nielicznych lektur mi się podobała, no i kilka lat temu miałam do czynienia z Alą Makotą, ale z tą starszą serią.
    W nadchodzącym roku życzę Ci również wszystkiego dobrego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tylko Opowieść Wigilijną z tej listy i bardzo mi się ta spodobała :)

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Garfield" jest świetny, biografia Anastasiego również bardzo dobra. Alę Makotę czytałam, ale parę lat temu, i były to inne części.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam nic ze stosiku!
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twojego stosiku czytałam całą trylogię "Trylle", z którą wiążą się miłe wspomnienia. "Opowieść Wigilijna" również była ciekawa, jak na lekturę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Opowieść wigilijna" jest genialna! Szczęśliwego 2013 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnej lektury , recenzja książki Sparksa "Ostatnia piosenka również jest na moim blogu(recenzja nr67).

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!