poniedziałek, 18 lutego 2013

Pierwszy roczek bloga + STOSIK

I oto nadszedł ten dzień - 18 lutego. Dokładnie rok temu opublikowałam pierwszy post na moim blogu. Była to notka powitalna oraz stosik. Przez cały roczek pisałam recenzje - chociaż rzadko się pojawiały, a to dlatego że i nauki było dużo, i weny brakowało oraz to, że jakoś tak miałam niechęć do prowadzenia bloga - pojawiały się też stosiki i inne posty. Od 2013 roku postanowiłam systematycznie pisać recenzje przeczytanych przeze mnie powieści. W lutym pojawiło się już do tej pory sześć postów, z czego bardzo się cieszę. Czego życzę sobie na ten rok? Więcej przeczytanych książek oraz napisanych recenzji. Ażeby sobie jeszcze bardziej umilić ten dzień przygotowałam... stosik, oczywiście :)


 Od dołu:
 ~ Rachel Renée Russell "Dzienniki Nikki. Chcę zostać gwiazdą!" (recenzja)
 ~ Lincoln Peirce "Zapiski luzaka. Natan znowu w akcji" (recenzja)
~ Marta Fox "Café Plotka"
~ Marta Fox "Plotkarski SMS"
~ Penelope Bush "Dziennik szczęściary"
~ "Zapytaj Alice"
~ Elizabeth Chandler "Pocałunek anioła" (recenzja)
~ Elizabeth Chandler "Potęga miłości" (recenzja)
~ Elizabeth Chandler "Bratnie dusze"
~ Elizabeth Chandler "Wieczna tęsknota"
~ Anne Cassidy "Gorzkie urodziny"

A z lewej strony zdjęcia mój kot Bambi, który zdaje się bronić książek jakby to była jego własność i miażdży wzrokiem każdego, kto próbuje zbliżyć się do jego zdobyczy :)


Oto prezent urodzinowy, który podarowała mi moja Mama :)


__

Oglądaliście może film "Piękne istoty"? Jak Waszym zdaniem - godny obejrzenia?

11 komentarzy:

  1. Życzę Ci samych sukcesów i spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję roku blogowania a zarazem życzę niesłabnącej motywacji do czytania i recenzowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę szczęścia:)
    "Piękne Istoty" już oglądałam i uważam, że świetnie zrobiony film.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci kolejnych sukcesów i zazdroszczę książki "Życie Pi" :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super życzę, żeby następny rok blogowania był jeszcze bardzie obfity w książki. Super stosik, chętnie bym go podkradła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pełnego roczku, wspaniały staż, oby więcej tak radosnych rocznic :) Kotek cudowny, stosik niesamowity, życzę więc miłej lektury w towarzystwie kochanego zwierzaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych lat w blogosferze :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały stos! Sama czytałam "Pocałunek anioła", "Gorzkie urodziny" i "Zapiski luzaka". Książki Marty Fox powinny Ci się spodobać, bo chociaż akurat tych tytułów nie czytałam, ogólnie jej twórczość bardzo lubię :) To jedna z moich ulubionych, a może nawet ulubiona, polska pisarka.

    Co zaś do rocznicy... Wspaniale, że bloga prowadzisz już rok. Szybko to zleciało, prawda? Pamiętam, jak sama obchodziłam... to znaczy mój blog... obchodził rok. Też byłam tym podekscytowana, a tu już leci drugi roczek ;)

    Życzę Ci wytrwałości, to po pierwsze, i chęci do prowadzenia bloga, żeby nigdy nie opadała, a jeśli nawet zdarzają się kryzysy, to i tak dasz radę je przezwyciężyć :D No i przede wszystkim wspaniałych i ciekawych książek do przeczytania! Wszystkiego najlepszego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje rocznicy!!! A stosik oczywiście bardzo ciekawy:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę dalszego rozwoju bloga!

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!