piątek, 1 lutego 2013

Podsumowanie stycznia + The Versatile Blogger

Hej!
Przepraszam, że dopiero przedwczoraj opublikowałam recenzję książki, ale przez połowę stycznia nie miałam dostępu do komputera, i właśnie teraz zaczynam nadrabiać zaległości na moim blogu.
Za tydzień zaczynam ferie. Jak ja nie mogę się ich doczekać! <3 W szkole oceny wystawione; nie jest tak źle - jestem zadowolona ze swoich stopni. A jak u Was? Ferie trwają, kończą się czy dopiero się zaczną, tak jak u mnie? :D

Dzisiaj chciałabym przedstawiać podsumowanie miesiąca stycznia. Nigdy wcześniej nie robiłam żadnych podsumowań, więc od dzisiaj chcę to zmienić. Pod koniec każdego miesiąca powinny pojawiać się takie notki. Chyba że mi się nie zechce XD. Ale do rzeczy...

W styczniu:
Przeczytałam... 8 książek i 2 komiksy. To dla mnie świetny wynik!
Zrecenzowałam...  3 książki :c Przywróconą przeczytałam jednak w grudniu, więc chyba się nie liczy... Tych recenzji było mało (powód znacie), ale, jak już pisałam, w lutym będę nadrabiać.
Najlepsza książka miesiąca... Gorzkie urodziny (recenzja niebawem!) oraz Opowieść Wigilijna
Najgorsza książka miesiąca... Pocałunek anioła - naprawdę myślałam, że to będzie ciekawa książka, zresztą moją opinię o tej pozycji możecie przeczytać, klikając na tytuł.

Podsumowanie zrobione, czas na blogową zabawę o nazwie The Versatile Blogger :)

Do zabawy zostałam zaproszona przez Ciarolkę, za co bardzo serdecznie dziękuję!
Zasady zabawy:
Każdy nominowany blogger powinien:
 - podziękować nominującemu bloggerowi u niego na blogu,
 - pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
 - ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
 - nominować 15 blogów, które jego zdaniem zasługują,
 - poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Więc...
  1. Bardzo lubię sport. Kocham siatkówkę (choć jej nie trenuję, tylko oglądam w telewizji :D) i uczęszczam na treningi karate. Uprawiać ten sport zaczęłam we wrześniu 2011 roku i bardzo mi się podobają zajęcia :)
  2. Interesuję się modą, kiedyś sama dla siebie wykonywałam projekty ciuchów. Z różnych stylów ubierania lubię styl rockowy XD
  3. Mam dwa cudowne koty, które bardzo kocham i nie wyobrażam sobie życie bez nich (właśnie jeden z nich, Gucio, leży mi na kolanach, mruczy i domaga się głaskania :D).
  4. Mam sentyment do Włoszech. Chciałabym kiedyś tam pojechać, ponieważ wiele razy mówiono mi, że te państwo jest piękne. Lubię kuchnię włoską, kibicuję również włoskiej reprezentacji w siatkówce mężczyzn :3
  5. Urodziłam się 5 lutego, wtedy kiedy również Cristiano Ronaldo i Neymar, ale oczywiście w innym roku. Ale się z tego cieszę *-*
  6. Uczę się grać na gitarze klasycznej. Zaczęłam na niej grać pod koniec 3 klasy podstawówki (teraz jestem w 6). Za kilka lat bardzo chciałabym zacząć ćwiczyć na gitarze elektrycznej :)
  7. Ten blog powstał dlatego, że uwielbiam czytać książki oraz to, że moja Siostra mnie do tego namówiła. Nie żałuję tego, ponieważ bardzo lubię pisać recenzje oraz czytać Wasze wpisy :)

Uff, skończyłam.

Niedługo na blogu powinny pojawić się kolejne recenzje książek, ale w ten weekend na pewno nie, ponieważ przez ten czas jadę do Dziadka, a tam Internetu, niestety, nie ma :C
18 lutego będzie moja rocznica bloga, więc z tej okazji opublikuję stosik - ale to niedługo.

Pozdrawiam serdecznie! Do zobaczenia! xx

10 komentarzy:

  1. Też lubię styl rockowy, choć nie zawsze się go trzymam. Też mama kota, a we Włoszech byłam - piękny, gorący kraj. Chętnie pojechałabym tam jeszcze raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog *.*

    zapraszam do siebie! www.secret-kate.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyników :) A do Portugalii albo Hiszpanii nie chciałabyś pojechać? :D ( dodaje do obserwowanych )

    OdpowiedzUsuń
  4. B.dobre wyniki.
    Obsereujemy? Odp na moim blogu.
    Pozdrawiam.:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też trenuję karate! Już od pięciu lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie? Tradycyjne czy kyokushin? :)

      Usuń
  6. Osiem książek to całkiem dużo, gratuluję :) Mam nadzieję, że w lutym uda ci się zrecenzować wszystkie przeczytane lektury! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ileż propozycji wzajemnego obserwowania :P

    8 książek - super wynik! To więcej niż ja przeczytałam w styczniu :)
    I wcale Cię nie namawiałam do zakładania bloga - ja tylko Ci to zasugerowałam! :D

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!