poniedziałek, 6 maja 2013

Bloglovin

Witajcie :)
Dziś dla odmiany nie będzie recenzji, chciałam Was bowiem poinformować, że możecie dołączać się do obserwatorów mojego bloga również na platformie Bloglovin. Pewnie wiecie, że od lipca bieżącego roku opcja obserwowania poprzez Google (czyli widżet obserwatorów) ma przestać istnieć. W związku z tym, aby być na bieżąco, jeśli chodzi o mojego bloga (a także inne blogi zarejestrowane na Bloglovinie), zachęcam Was do obserwacji poprzez kliknięcie w ten banerek:

Follow on Bloglovin

W ten sposób nie umkną Wam aktualizacje mojego bloga i najnowsze recenzje :)

3 komentarze:

  1. Nie słyszałam nigdy wcześniej o platformie Bloglovin, ale widzę, że będzie trzeba się z nią zaznajomić, skoro od lipca bieżącego roku opcja obserwowania poprzez Google ma przestać istnieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. te wszystkie "ulepszenia" ze strony google zaczynają mnie ostatnio dobijać. coraz gorsza te platforma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też musiałam tam założyć konto i "przenieść" bloga. Twojego znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!