wtorek, 28 maja 2013

Czas na zmiany...

Przyszedł czas na zmiany. Blogowe.

Zauważyliście już pewnie, że i nazwa, i wygląd bloga są inne. Zaraz Wam to wytłumaczę...

Nazwa Książki moim życiem wydała mi się zbyt prosta. Taka... nijaka. Postawiłam więc na coś oryginalnego. Jako że kocham czytać powieści, a do tego pić przy nich gorącą herbatę (tradycyjnie powiem, że podczas gdy za oknami pada, ja siedzę sobie pod cieplutkim kocykiem), moja Siostra podsunęła mi tytuł: Książki, herbatka i ja. Uważam, że to wspaniały pomysł. Oczywiście, adres bloga zostanie taki sam, jaki był wcześniej.

Wygląd. Tutaj miesiącami go zmieniałam. Raz szablon mi się znudził, tutaj czcionka nie pasowała, a kolory to już w ogóle... Postanawiam już często nie zmieniać szaty graficznej bloga, żeby każdy przyzwyczaił się do tego, a w szczególności ja...

Postanawiam również zmienić styl pisania recenzji. Żeby były ładniejsze, porządniejsze i bardziej klimatyczne... Może się uda.

A tak z innej beczki: niedługo Dzień Dziecka! Jak zamierzacie go spędzić? Bo w końcu każdy ma coś z dziecka. ;) Jeśli chodzi o mnie, to może zachęcę moją Mamę na kupno nowych książek, bo już kilka sobie upatrzyłam. ;)

Zachęcam do polubienia facebook'owego fanpage'a :)

10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście to lepsza nazwa ;) czekam więc na nowe recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany bardzo pozytywne. Co do Dnia Dziecka - pewnie sprawię jakiś prezent 5,5-letniemu braciszkowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardo ładny wygląd bloga i nazwa też lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd bloga bardzo ładny i nazwa też lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiany niemal zawsze są czymś dobrym, tak więc czekam na recenzje. :) W dzień dziecka wybieram się do Łodzi z bratem, poza tym zamierzam sobie sprezentować płytę albo książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny wygląd bloga, to muszę przyznać. A skoro herbatkę lubisz, to dlaczego o niej nie wspomnieć hehe :)
    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło pięknie:) Nazwa też bardzo mi się podoba. Pozostaje czekać na nowe recenzje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wygląd bloga a i nazwa zdecydowanie lepsza :-) Wyglada więc na to, że idą lepsze czasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no, powiem Ci, że Twój nowy wygląd bloga mi się podoba... ale przecież pomagałam Ci wybrać szablon, haha :D Cieszę się, że nazwa przypadła Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!