czwartek, 16 maja 2013

Moje must have, bo książek, które chcę mieć i przeczytać, się trochę nazbierało.

Ostatnio przejrzałam moją półkę Chcę przeczytać na znanym portalu dla miłośników książek Lubimy Czytać. I gdy tak sobie ją przeglądałam, natknęłam się na wiele powieści, które teraz wcale mnie nie interesują! Na serio, w ogóle nie przypominam sobie, żebym kiedyś planowała je przeczytać...

Dzisiaj, żeby to wszystko uporządkować, w tym oto poście, sporządzę krótką listę powieści, które zamierzam i bardzo chcę przeczytać :-)



W otchłani, Beth Revis
Ta książka kusi mnie już od pojawienia się jej na księgarskich półkach. Zachęca śliczną i magnetyczną okładką, a duża ilość pozytywnych opinii mówi, że powieść jest warta przeczytania. A W otchłani chcę chyba przeczytać najbardziej.





Igrzyska śmierci, Suzanne Collins
A dokładniej cała trylogia. Bo wszyscy zachwalają. Bo słyszałam, że jest świetna. Bo jestem tą serią zaintrygowana. Nie oglądałam jeszcze filmu na podstawie tej książki, bo chcę to zrobić dopiero po sięgnięciu po powieść...






Tam, gdzie śpiewają drzewa, Laura Gallego Garcia
Już po przeczytaniu tytułu poczułam wielkie zainteresowanie. A okładka jest piękna, podobnie jak w książce W otchłani, przykuwająca wzrok. Fabuła jest również niczego sobie. Zresztą w lutym pisałam zapowiedź tej powieści.






Wybrani, C.J. Daugherty
Każdy chwali, każdy czyta, to i ja też bym chciała. To nie jest książka fantasy - i bardzo dobrze. Chciałabym już od takowych odpocząć, więc z wielką chęcią sięgnęłabym po Wybranych.






Delirium, Lauren Oliver
Książek o miłości jest pełno, ale ta chyba jest wyjątkowa. Opis treści jest dość tajemniczy, ale to daje jeszcze większe zainteresowanie książką.







Piękne istoty, Kami Garcia, Margaret Stohl
Oglądałam film w kinie, zaczęłam już nawet czytać tę książkę. Ale przerwałam. Chcę zacząć jeszcze raz, ale pewnie dopiero na wakacjach, bo teraz nie mam zbytnio na nią czasu (a ten tom jest dość gruby...).





No i jeszcze oczywiście klasyka, na przykład siostry Bronte... Na ich powieści mam wielką chrapkę już od dłuższego czasu. :3

Jeśli czytaliście któreś z tych książek, które wymieniłam powyżej, to napiszcie mi, czy są warte przeczytania i czy się Wam podobały. A jeśli polecacie jakieś inne powieści, podajcie tytuły, a będę Wam bardzo wdzięczna!

PS Całą listę książek, po które chcę sięgnąć, znajdziecie tu → http://lubimyczytac.pl/profil/105660/basia/polka/673196/chce-przeczytac/miniatury. A przy okazji - jeśli macie konto na Lubimy Czytać, możecie dodać mnie do znajomych, jeśli chcecie → KLIK!

PS2 Zapraszam również na mój fanpage na Facebooku. :3 → KLIK!

18 komentarzy:

  1. A zatem... Zacznę po kolei :)
    ~ "W otchłani" - ten tytuł kiedyś też mnie zaintrygował, ale obecnie nie mam ochoty poznawać tej książki. Chyba już mi przeszła.
    ~ "Igrzyska śmierci" - polecam! Jedna z moich ulubionych książek, choć nadal nie przeczytałam kontynuacji.
    ~ "Tam, gdzie śpiewają drzewa" - okładka faktycznie jest piękna, ale fabuła niespecjalnie mnie przekonuje, choć trzeba przyznać, że jest interesująca.
    ~ "Wybrani" - i tę książkę również Ci polecę, bo spodobała mi się na tyle, że wystawiłam jej maksymalną ocenę.
    ~ "Delirium" - hmm, tę książkę chyba sobie daruję.
    ~ "Piękne istoty" - film ciekawy, powieść stoi na półce (a właściwie w pudle, bo przeprowadzka ;-)) i czeka na swoją kolej.

    Klasyka - też mam w planach. Już zaliczałam jedno podejście, do "Dumy i uprzedzenia", ale szybko się... uprzedziłam ;-)

    A ja niedawno skasowałam moje poprzednie konto na Lubimy Czytać. Założyłam nowe, do którego link podam: http://lubimyczytac.pl/profil/219273/hanna - mam Cię w znajomych, ale może ktoś chciałby mnie tam znaleźć ;-)

    Uff, rozpisałam się, ale wiem, że lubisz takie długie komentarze. Jak każdy chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom, "Igrzyska..." poproszę w pierwszej kolejności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam trylogię "Igrzyska śmierci". Pamiętam, że nie było jeszcze wydanych II i III tomu w Polsce i dość długo czekałam na ukazanie się tych pozycji. Oczywiście w bibliotece wypożyczyłam nie tylko dwa ostatnie tomy, ale i pierwszy, aby przypomnieć sobie szczegóły. Polecam tę serię, jest naprawdę wciągająca. Innych wymienionych przez Ciebie książek nie czytałam i chyba nie będę, bo to nie moje klimaty.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. na "W otchłani" również i ja mam ochotę. polecam Ci (w kolejności rosnąco :D) "Igrzyska", "Piękne istoty", "Wybranych", a najbardziej "Delirium"!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Twojej listy czytałam Igrzyska śmierci i Delirium i gorąco Ci je polecam. Wybranych i W otchłani mam w planach, mam nadzieję, że kiedyś je przeczytam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości <3
    Czytałam: "Igrzyska...", "Tam, gdzie..." oraz "delirium" i każda książka jest wspaniała :)
    O! Akurat tak się złożyło, że pozostałe stoją na półce i czekają na swoją kolej ^^ Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne książki, naprawdę :) Igrzyska mam całe i to w dwóch językach, W otchłani kupiłem jak tylko się pojawiło a Wybrani to moje must read (niekoniecznie do kupienia)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delirium jest rewelacyjne. To pierwszy tom serii, drugi ma tytuł Pandemonium, trzeci już się ukazał w Stanach, u nas jeszcze nie. Cudowna seria.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa Twoich wrażeń związanych z Igrzyskami - mi bardzo przypadły do gustu. Chciałabym zapoznać się z "Wybranymi", trylogią Delirium oraz "Pięknymi istotami".

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie te pozycje ja takze chetnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Twojej listy koniecznie chcę przeczytać tylko "Igrzyska Śmierci" - w sumie już od dawna, ale coś kupić nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z całej listy czytałam tylko Igrzyska i mam zamiar sięgnąć kiedyś po Delirium, ale skoro polujesz też na siostry Bronte to bardzo polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Również zamierzam zabrać się za "Tam, gdzie śpiewają drzewa".

    OdpowiedzUsuń
  14. Same kuszące pozycje! Trzymam kciuki, aby udało Ci się je zdobyć:))

    OdpowiedzUsuń
  15. "Igrzyska śmierci" i "Delirium" czytałam, świetne ksiązki! "W otchłani" chętnie bym przeczytała. "Piękne istoty" kiedyś zaczęłam, ale... jakoś porzuciłam jej czytanie. "Wybrani" od początku maja stoją na półce, kupione i czekają na swoją kolejkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio zaprzestają tworzenia takich list, bo moje wybory jeszcze szybko się zmieniają - szybciej niż czytam.
    Tak zdopingowana Twoim postem właśnie "sprzątam" moją biblioteczkę na LC i jak na razie wyrzuciłam połowę książek! I obiecałam sobie, że przez rok nie kupię książki... A jak wyjdzie, zobaczymy.
    Co do Twojej listy must have, czytałam jedynie Igrzyska Śmierci i były dobre, a inne książki nie przykuły mojej uwagi. No, poza wymienionymi na końcu siostrami Bronte, które uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm, hm, a więc:
    "Igrzyska śmierci" - czytaj koniecznie!! Ta trylogia jest absolutnie cudowna.
    "Tam, gdzie śpiewają drzewa," oraz ”W otchłani” - również jestem zaintrygowana tymi powieściami i mam nadzieję, że uda mi się je dorwać :)
    "Wybrani" - ostatnio strasznie było głośno o tej pozycji, więc rzecz jasna `muszę przeczytać`!
    "Delirium" - prawdopodobnie w poniedziałek dostanie się w moje łapki :)
    "Piękne istoty" - nie oglądałam filmu i nie czytałam książki, ale pasowałoby to jak najszybciej zmienić ;)
    Ogólnie życzę żeby udało Ci się przeczytać te wszystkie książki :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://kinga42.blogspot.com/.
    Będzie mi bardzo miło jak zajrzysz.

    OdpowiedzUsuń
  18. "Igrzyska..." bardzo polecam, na "Piękne istoty" sama mam chęć... a poza tym do Twojej listy dorzuciłabym "CzarLa. Poszukiwacze" - jest pięknie wydana i ponoć sam autor ilustrował:)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!