piątek, 31 maja 2013

Podsumowanie maja

Cykl podsumowania miesiąca był tak dawno, że aż się zakurzył i zarósł pajęczynami. Trzeba więc to wszystko uporządkować, przypomnieć sobie, co się przeczytało, a statystyki spisać w tym oto poście. Maj pod względem czytelniczym był dość słaby, ale wiadomo - dużo nauki, a prac domowych mam po uszy. Naprawdę, zwariować można! Pocieszam się faktem, iż za niecały miesiąc wakacje. Drugą moją radością jest Liga Światowa. Jak już wiecie, uwielbiam siatkówkę i bardzo stęskniłam się za sezonem reprezentacyjnym. PlusLiga będzie pewnie gdzieś w październiku, czyli szmat czasu, więc nie muszę opisywać swojej radości związanej z tym, że już dzisiaj zaczynają się rozgrywki LŚ. Oczywiście kibicuję Polakom, jak i również Włochom. :-) Interesuje się ktoś z Was siatkówką i będzie oglądał te mecze?

Koniec mojej gadaniny, trzeba zrobić podsumowanie.

W maju:
Przeczytałam... 5 książek
Zrecenzowałam... 4 książki
Najlepsza książka miesiąca... Zwierzaki świata i Dzieciaki świata
Najgorsza książka miesiąca... Pamiętnik księżniczki. Walentynki

I jeszcze parę ogłoszeń.

Ostatnio prawie każdy przeniósł się na profil Google+, więc ja też tak zrobiłam. Dzisiaj. I na początku dosłownie nie ogarniałam tego, o co tam chodzi. Ale po pewnym czasie, po uporządkowaniu wszystkiego, już coś mi było świta i nawet to polubiłam. To znaczy, ten profil. Także tego, możecie dodać mnie do kręgów, a ja z wielką chęcią się tym odwdzięczę! :-) KLIK!

A jakie są moje plany na czerwiec? Cóż, dużo przeczytanych książek = dużo napisanych recenzji; mam nadzieję, że pojawi się ich co najmniej dziesięć. A jakie są Wasze czytelnicze plany? I jak Wam wypadł maj?

Znajdziecie mnie na:

11 komentarzy:

  1. Oj tam.. jak na maj i tyle nauki to wynik jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, ja siatkówkę lubię nawet bardziej niż przereklamowaną piłkę nożną - przynajmniej mamy w niej jakieś sukcesy :-D Pięć książek, solidny wynik :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wynik wcale nie taki zły :3 Na pewno czerwiec będzie lepszy - za miesiąc wakacje *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój wynik i tak jest o wiele lepszy niż mój, więc nie masz się czym martwić. Nadrobisz w czerwcu! :D

    Poza tym... Liga Światowa! Aaaa, już za nieco ponad pół godziny pierwszy mecz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę ci, aby wszystkie twoje plany się spełniły, co do joty. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przeczytałam w tym miesiącu także niewiele książek. Jednak podobnie do Ciebie mam nadzieję, że w czerwcu uda mi się nadrobić zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę duże ilości przeczytanych książek w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięć książek to całkiem ładny wynik. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W moich planach czerwcowych jest poprawianie ocen i powrót do zdrowia. Gratuluję wyniku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja także przyłączam się do gratulacji :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!