piątek, 14 czerwca 2013

Powiększająca soczewka ułatwiająca czytanie!

Bardzo często wiele osób ma problem z czytaniem książki, w której literki są tak malutkie, że trzeba mrużyć oczy albo używać ciężkiej i niewygodnej lupy - szczególnie ludzie z wadą wzroku. Jeśli również masz taki problem, nie musisz się już martwić!

Wydawnictwo M oferuje nam soczewkę powiększającą, która pomoże odczytać bardzo mały druk. Więcej informacji znajdziecie tutaj: KLIK! Soczewka ta jest również dołączona do Biblii, dzięki czemu na pewno bez żadnych trudności odczytamy Słowo Boże. Więcej informacji o Biblii: KLIK!

13 komentarzy:

  1. Ale świetna soczewka. Bardzo by mi się przydała, gdyż mam parę książek z naprawdę małą czcionką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałoby mi się to bo sama mam wadę wzroku :) Tymczasem zapraszam http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już do czynienia z takimi soczewkami. Choć na obrazku wygląda to świetnie w praktyce nie jest wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  4. To coś dla mnie, a zwłaszcza na książki pisane małymi literami. Nieraz właśnie ich wielkość, a raczej małość odstręcza mnie od czytania, a szkoda.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysl, mi jak na razie na szczescie nie potrzeba tego dodtaku/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł w istocie ciekawy, choć mnie, odpukać w niemalowane, niepotrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna alternatywa dla osób starszych

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z tą lupą. Ciekawe jak w praktyce, bo dodatkowo absorbuje rękę, która trzyma książkę, no chyba, że można położyć ją na karcie książki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł z tą soczewką! Przydałaby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa z tą soczewką, jednak na razie mi nie będzie potrzebna ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!