piątek, 28 czerwca 2013

W końcu wakacje! + Liebster Blog Award

Cześć!
To już dziś. Koniec roku szkolnego i wakacje. Czekałam na nie cały rok szkolny! Nareszcie będę miała więcej czasu na czytanie, jak i blogowanie. No i się wyśpię! :-D Pochwalę się Wam świadectwem z czerwonym paskiem, a tak w ogóle to jestem bardzo zadowolona ze swoich ocen. Zakończyłam szkołę podstawową, nie odbyło się bez łez, ale przede mną gimnazjum. Jakieś trzeba wybrać...

Zostałam nominowana do zabawy Liebster Blog (i to potrójnie), a jako że jeszcze nic nie przeczytałam, z chęcią odpowiem na pytania od Kornelii Pikulik, Katarzyny K oraz Kulturalnej :-) Bardzo dziękuję Wam za nominację!

Zasady zabawy w skrócie:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Na początek pytania od Kornelii:

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego?
Oj, nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. Jest wiele interesujących powieści, które polubiłam i nie mogę wybrać ulubionej :-)
2. Czym się kierujesz przy wyborze lektury?
Zazwyczaj okładką i opisem. Wybieram jeszcze te, o których słyszałam, że są ciekawe. I które należą do mojej ulubionej tematyki.
3. Opisz siebie w kilku zdaniach.
Hmm... Jestem ciemnowłosą, dość wysoką trzynastolatką. Uwielbiam czytać książki, oglądać siatkówkę, bardzo lubię zwierzęta (najbardziej koty). Uprawiam karate, gram na gitarze...
4. Jak spędzasz wolny czas?
Czytając książki, oglądając siatkówkę w TV, grając na gitarze
5. Jakie jest Twoje największe literackie zaskoczenie?
Tak naprawdę to nie wiem.
6. Dlaczego prowadzisz blog?
Aby dzielić się z innymi wrażeniami z przeczytanych lektur, itp. :-)
7. Z którym autorem chciałabyś odbyć rozmowę w cztery oczy?
Może z Martyną Wojciechowską?
8. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Spaghetti, pizza, kanapki, zupa pomidorowa, a od niedawna kebab.
9. Kto jest Twoim wzorem, idolem?
Moja Mama :-)
10. Jakie masz zdanie na temat telewizji?

Ja sama lubię oglądać telewizję, ale nie robię tego bardzo często, najczęściej oglądam mecze, ciekawe filmy i seriale, czasami bajki.

11. Czy chciałabyś coś zmienić w sobie lub w swoim życiu?
Raczej nie.

Teraz pytania od Katarzyny K:

1. Jakie masz zainteresowania oprócz książek?
Siatkówka (ogólnie sport), muzyka, fotografia...
2. Czy jesteś szczęśliwa/y?
Tak.
3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Nie wiem, mam wiele marzeń :-)
4. Jakie są Twoje plany na wakacje?
Nie mam planów na wakacje, raczej będę czytać książki i pisać recenzje, no i ćwiczyć albo biegać, żeby nabrać formy na zajęcia karate.
5. Wygrywasz milion złotych. Co z nimi robisz?
Dokładnie to nie mam pojęcia. Pewnie kupiłabym dom, duuużo książek (:-D) i wpłaciłabym trochę na schronisko.
6. Najpiękniejsza chwila Twojego życia to...
Może moje urodzenie się? :-D
7. Gdzie chciałbyś/abyś wybrać się w podróż?
Włochy, Anglia, Francja...
8. Czy masz jakieś swoje odwzorowanie w postaci literackiej?
Chyba nie.
9. Twoja ulubiona książka to...
Mam dużo ulubionych książek.
10. Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
Tulipany, róże...
11. Co zmieniłbyś/abyś w swoim życiu?
Raczej nic.

A na koniec pytania od Kulturalnej:

1. Co Cię skłoniło do blogowania?
Moja Siostra mnie zachęciła :-D 
2. Czytanie, skąd wzięło się u Was akurat to zainteresowanie?
Kiedy byłam malutka, moja Mama czytała mi różne wierszyki czy książeczki. Moja Siostra również czytała i czyta nadal wiele książek i pewnie to też po niej mam (moja Siostra również prowadzi bloga z recenzjami książek, znajdziecie go tutaj: KLIK!) W ogóle mam dość oczytaną rodzinę, bo mój Tata to z zawodu bibliotekarz :-)
3. W wolnych chwilach sięgam po książkę o tematyce...
Obyczajową, podróżniczą.
4. Masz do wyboru kolację ze swoim ulubionym pisarzem. Kogo wybierasz?
Nie wiem.
5. Oprócz książek, co robisz w wolnych chwilach?
Oglądam siatkówkę, gram na gitarze...
6. Na wieczór ze znajomymi wybieram film pod tytułem...
Może "Idealne matki"?
7. Zostajesz prezydentem/premierem. Jedna ustawa, jaką byś wprowadził/a...
Zmniejszenie wieku emerytalnego.

8. Muzyka, co najczęściej słuchasz...
Gatunek to pop. A jeśli chodzi o wykonawców, to One Direction, Rihanna...
9. Optymista, pesymista, a może realista?

Zdecydowanie optymista!

10. Chciałbyś zarabiać na życie będąc pisarzem/pisarką?
Jeśli byłaby taka okazja, to jak najbardziej!
11. Języki obce? Jeśli tak, to jakie?
Język angielski, język włoski, język serbski :-)

Niestety nie będę nikogo nominować, ponieważ myślę, że chyba każdy brał już udział w tej zabawie.

Życzę Wam przyjemnych wakacji oraz dużo książek do przeczytania! Niedługo na moim blogu powinien pojawić się stosik, ponieważ nazbierało się już wiele powieści do przeczytania w tegoroczne wakacje :-)

4 komentarze:

  1. Ja też strasznie się cieszę, że w końcu są upragnione przeze mnie wakacje!! Nastał czas błogiego lenistwa i czytania :) Gratuluję takiego ładnego świadectwa, też mam biało - czerwony pasek :D .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy bym nie powiedziała, że jesteś z podstawówki. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tą wpłatą na schronisko masz plus :) Bardzo dobra inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo i też Ci życzę zaczytanych i ciekawych wakacji!

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!