czwartek, 18 lipca 2013

Stosik wakacyjny!

Wakacje trwają w najlepsze, słońce świeci, a ja uczę się grać w tenisa. Tak amatorsko. Chodzimy z Siostrą na kort przy jej liceum, rakiety mamy, no i gramy. Fajnie jest, nie powiem.

Dzisiaj przychodzę do Was ze stosikiem, który miał być już dużo wcześniej, ale po przeprowadzce nie mam dostępu do Internetu. Z pewnością nie będę miała dostępu do niego przez dłuuuugi czas, więc chodzę do biblioteki albo czytelni, by skorzystać z komputera. Na szczęście dzisiaj udało mi się podłączyć kabel USB, aby dodać zdjęcia z aparatu i tak oto przed Wami... wakacyjny stos!



Na samej górze znajduje się książka Święta z Anią i inne opowiadania na Boże Narodzenie. Jak na razie przeczytałam tylko pierwszą część z serii o rudowłosej dziewczynce, więc warto by chyba było sięgnąć przynajmniej po opowiadania, prawda? Wielka Brytania. Przewodnik jest nagrodą na koniec roku szkolnego za osiągnięcia w języku angielskim. Dalej - Paddington. Tu i teraz - jestem właśnie w trakcie czytania tej powieści. Na Z innej bajki trafiłam w bibliotece. Sztuka uprawiania róż z kolcami jeszcze na mnie czeka - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa M. Niezgodna - z biblioteki. Macbet jest również nagrodą za osiągnięcia w języku angielskim. Książeczka jest właśnie w tym języku i na pewno mi się przyda. Wesele - także nagroda. Książkę Trzy metry nad niebem jedni zachwalają, inni odradzają - ja natomiast chcę sama się przekonać, czy jest warta uwagi, czy też nie - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Muza. Jaśki - z biblioteki. Muzyka świata, czyli jak obudzić Leona już za mną, recenzję możecie przeczytać tutaj: KLIK! - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa G+J. Rozmowy o dzieciństwie - niedawno recenzowana: KLIK! - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa G+J. Justin Bieber. Dopiero się rozkręcam - biografię Justina zaczęłam czytać chyba jeszcze w marcu, do tej pory jej nie dokończyłam. Mam nadzieję, że na wakacjach to nadrobię. Słodkich snów - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Muza. I na koniec kolejna nagroda, tym razem za osiągnięcia w historii: 101 najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski i świata.

Po lewej stronie stosiku znajduje się soczewka powiększająca od Wydawnictwa M - pisałam o niej tutaj: KLIK!

Nazbierało się tego, nieprawdaż?

Czytaliście coś z mojego stosiku? Polecacie? Odradzacie?

A, i jeszcze radosna wiadomość - niedawno nawiązałam współpracę recenzencką z Wydawnictwem Publicat! Jejku, jak ja się cieszę!

:-*

12 komentarzy:

  1. No brawo, brawo, gratuluję współpracy! :-*
    Stosik prezentuje się ładnie, przeczytałabym książkę pt. "Z innej bajki" i może jeszcze kilka pozycji z Twojego stosu.

    PS Fajnie to napisałaś - "Chodzimy z Siostrą na kort przy jej liceum, rakiety mamy, no i gramy. Fajnie jest, nie powiem." :-D Ja też o tenisie wspomniałam dzisiaj, plus też zamieściłam stosik... Ej, bo ludzie pomyślą, że jesteśmy bliźniaczkami - nie dość, że nasz wzrost jest mniej więcej taki sam, to jeszcze mamy grzywki, ombre hair i podobne posty zamieszczamy na naszych blogach, haha. :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję współpracy!
    Spooory ten stosik. "Niezgodna", "Z innej bajki", "Trzy metry nad niebem"- mam w planach. chętnie podkradłabym kilka książek z Twojego stosiku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę "Niezgodnej"!
    Przyjemnej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nagród książkowych i nawiązania nowej współpracy:) Piękny stosik Ci się uzbierał!
    Ja również mam w planach "Sztukę uprawiania róż z kolcami".

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zazdroszczę Niezgodnej :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezgodną mam za sobą i bardzo Ci ją polecam :)
    Biber mnie nie kręci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnoscia na temat ksiazki pt. 'Sztuka uprawiania róz z kolcami' czytalas wiele poztywnych recenzji, ja takze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy! :) Polecam Ci "Sztukę uprawiania róż z kolcami", a "Z innej bajki", "Trzy metry nad niebem" oraz "Jaśków" zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam niedawno "Sztukę uprawiania róż z kolcami" i serdecznie polecam :) Chętnie poznam Twoje odczucia o innych tytułach ze stosu, chociażby o "Trzy metry nad niebiem" :)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!