czwartek, 5 września 2013

"One Direction. This is us" - film

źródło

O One Direction mogłabym mówić na okrągło - o tym, jacy oni są wspaniali, jak ja ich lubię, jaką mają świetną muzykę. Ano właśnie - ich muzyki również mogłabym słuchać all day, all night, lecz nie tak bardzo często, by mi się nie znudziła. Ale... czy kiedykolwiek któraś z ich piosenek mi się znudziła? Wątpię. Moja radość była ogromna, gdy dowiedziałam się, że film o moim ulubionym zespole wejdzie do polskich kin. Nie wybrałam się jednak na niego w dniu premiery, tylko pierwszego września, w deszcz i zimno. Jednak opłacało się.

Godzina szesnasta, światła gasną, leci kilka zwiastunów (swoją drogą, pokazano zwiastun całkiem interesującego filmu, na który być może wybiorę się do kina) i w końcu się zaczyna. Dość niewinnie, bo na ekranie pojawiają się zdjęcia z dzieciństwa chłopaków, przy których aż się prosi o głośne awww albo oooooch. A potem jest już tylko lepiej: fragmenty koncertów, kulisy, zabawne wypowiedzi, mnóstwo dowcipów. Oprócz tego nie zabrakło życia codziennego One Direction, a widzowie dowiedzą się, w jaki sposób stali tak popularni, jak spędzają wolny czas oraz jak się z tym wszystkim czują.

Gdyby był to film obyczajowy, komedia albo nawet sensacyjny, byłoby mi o nim lepiej pisać. Ale o This is us również napisać potrafię. Bawiłam się świetnie, uśmiałam się za wszystkie czasy, a także się wzruszyłam. One Direction to nie tylko zespół, to nie tylko i wyłącznie wokaliści, którzy muszą wykonać swoją robotę. Są wspaniałymi facetami, dobrymi kumplami i właśnie to pokazali w tym filmie. Podobało mi się. Podobało mi się ogromnie.

Ocena: 10/10

13 komentarzy:

  1. O! To już jest film? Bardzo chętnie bym obejrzała. Nie jestem jakąś ogromną fanką, ale po teledyskach do piosenek 1D jestem pewna, że ja również uśmiałabym się po wsze czasy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Niee, nie lubię tego zespołu ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ale z chęcią poznam ten zespół.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię One Direction, zdecydowanie nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, zespół jak zespół jedne piosenki mają fajne inne nie. Nie jestem ich fanką ale jeśli miałabym okazję to obejrzałabym film, żeby trochę poznać tych gości. jednak do kina bym nie poszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś ich muzyka i styl bycia mi nie odpowiada, wiec film równiez nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie film dla mnie, słycham zdecydowanie innej muzyki. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o One Direction, dlatego nie czuje zainteresowania życiem tego zespołu.

    OdpowiedzUsuń
  9. chłopaków znam tylko z telewizji i teledysków. zafascynowana nimi nie jestem, ale film chętnie bym obejrzała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zespół lubię, ale jakoś bez szału. Niektóre piosenki mają naprawdę fajne. ;) A co do filmu... Być może obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chetnie bym go obejrzala:) Lubie One Direction i ich muzyke:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No cóż, kiedyś słuchałam wszystkich piosenek 1D na okrągło. :D
    Chłopcy są super! Teraz jakoś ich nie słucham, ale film obejrzałam i oni są tacy fajni.. chciałabym ich znać i być w ich paczce. Mają taką miłą atmosferę i cały czas się śmieją, kocham ich jako osoby, muzykę mają okej, ale ja wole jednak inną. c:
    Co do filmu to był świetny, miło się go oglądało, może obejrzę jeszcze raz. <3
    Fajny blog, będę na pewno czytać :* Zaprszam na mój. :>

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!