niedziela, 1 września 2013

Podsumowanie sierpnia

Hej. :3

Od razu Was przeprosze za brak polskich znakow oraz za wszelakie bledy, gdyz pisze na telefonie mojej kochanej Kuzynki. Ech, ten brak dostepu do Internetu...

Sierpien i wakacje minely bardzo szybko. Zupelnie nie wiem, kiedy ten czas zlecial. Dzisiaj przyszla pora na podsumowanie, wiec do dziela! :-)

W sierpniu:
Przeczytalam... 5 ksiazek
Zrecenzowalam... 6 ksiazek
Najlepsza ksiazka miesiaca: bylo ich sporo.

Jestem baaardzo zadowolona z sierpnia, chociaz moglo byc lepiej,  ale co tam. Wrzesien moze bedzie lepszy i mam nadzieje, ze znajde czas na blogowanie, mimo karate, szkoly muzycznej no i normalnej szkoly. Ale bede dobrej mysli. :-)

A jak wypadl u Was sierpien?

Ciao! :-*

7 komentarzy:

  1. Gratuluję świetnego wyniku, ja w sierpniu przeczytałam 11 książek z czego bardzo się cieszę ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki, gratuluję. U mnie słabiutko w tym miesiącu, ale miejmy nadzieję, że wrzesień będzie dużo lepszy ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie 10 książek, nie najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój sierpień jest super! Ja niestety jeszcze nie zdążyłam zrobić swoich statystyk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre wyniki, tak trzymaj :) Pozdrawiam :0

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!