środa, 2 października 2013

Podsumowanie września.

Ach, ten wrzesień... Przyszedł czas na szkołę, naukę i wiele innych zajęć, ale minął niesamowicie szybko. Podsumowanie zrobić trzeba, ale... czy w ogóle jest tu coś podsumowywać? Przeczytałam tylko jedną książkę, która i tak jest lekturą, a mianowicie Zemstę. Według mnie może być, trochę się pośmiałam - taka lekka lekturka. Ostatnio nie mam czasu na czytanie niczego.

Mam nadzieję, że u Was wrzesień wypadł o wiele lepiej, zatem pochwalcie się swoimi wynikami. ^^

12 komentarzy:

  1. Ja nie robię zestawień. Cóż, nie dziwię się, szkoła jest dość zajmująca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie liczyłam, ile przeczytałam we wrześniu. W każdym bądź razie najlepiej na pewno nie było.

    http://our-kingdom-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem 'Zemsta; to również przyzwoita lekturka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też ostatnio coraz mniej czasu na czytanie ; c

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie mam wystarczającej ilości czasu na czytanie i przeczytałam 4 książki i kawałek następnej. Co do "Zemsty" to pamiętam, że tej lektury nie cierpiałam i sytuacje, które niektórych śmieszą były dla mnie zwyczajnie głupie i żenujące. Ale cóż, mam po prostu niechęć do wszystkich lektur z gimnazjum i liceum...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam osiem i pół książki. ;-) "Zemstę" czytałam, ale nie porwała mnie zanadto.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi udalo sie przeczytac 6 ksiazek, co bardzo mnie cieszy. Nie przejmuj sie tym wynikiem, szkola to szkola. Zawsze zabiera duzo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robiłam zestawienia, ale super też nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zemsta to jedna z niewielu lektur szkolnych, które mile wspominam. z perspektywy lat nie wszystkie książki były takie złe, ale kiedy ma się obowiązek przeczytania czegoś w określonym terminie, to cała przyjemność z tej czynności gdzieś umyka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha u mnie ten sam wynik, także nie przejmuj się :D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, zwłaszcza we wrześniu, kiedy jeszcze nasz umysł nie przywykł do wzmożonego wysiłku :D

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!