poniedziałek, 25 listopada 2013

Świąteczne must have, czyli jakie książki Basia chce pod choinkę.

Święta dopiero za miesiąc, śniegu jeszcze nie ma (a podobno miał już być!), ale to wcale nie przeszkadza w zrobieniu listy świątecznego must have! A jako że uwielbiam robić listę prezentów, ta również sprawi mi przyjemność.


Niezbędnik obserwatorów gwiazd, Matthew Quick

A oto kolejna powieść Matthewa Quicka, która również cieszy się uznaniem wśród czytelników podobnie jak "Poradnik pozytywnego myślenia". Owa książka bardzo mi się spodobała, więc chciałabym zobaczyć, czy najnowsza lektura również przypadnie mi do gustu.





Niall Horan. One Direction. Z Irlandii na podbój świata, Danny White

Uwielbiam One Direction, co pewnie już wiecie. Dlatego bardzo chciałabym mieć biografię jednego z członków tego zespołu, bo właśnie go chyba lubię najbardziej.




Ocean na końcu drogi, Neil Gaiman

Nie czytałam jeszcze żadnej książki tego autora, więc chyba pora to zmienić, prawda? Ta wydaje się być interesująca, do tego ta okładka... Jest bardzo tajemnicza, ciekawe, co powieść kryje w środku.




 
Perfekcyjna pani domu. Poradnik, Małgorzata Rozenek

Na tę książkę natrafiłam się przed chwilą na stronie Empiku. Lubię oglądać ten program, oglądałam również wersję angielską. Być może dzięki temu poradnikowi nabrałabym chęci na sprzątanie, bo w tej kwestii jestem strasznym leniuchem. :P
 



A Wy jakie książki chcielibyście otrzymać pod choinkę?
Serdecznie zapraszam na:
  • FANPAGE'A BLOGA - KLIK! 
  • LUBIMYCZYTAC.PL - KLIK! 

10 komentarzy:

  1. "Niezbiędnik obserwatorów gwiazd" i "Ocean na końcu drogi" chętnie bym przeczytała, ale to nie są moje must have. są nimi natomiast: Doktor Sen, Szukając Alaski, Rose De Vallenord. no i już mam 100% pewności że dostanę od babci książkę dla fanów Przeminęło z wiatrem, ojeej *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" też chcę <3. A Horana dostałam dzisiaj od wydawnictwa, jak ja i ich kocham. Ja też koniecznie muszę dostać "Czas żniw"!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej z listy chciałabym dostać "Niezbędnik obserwatorów gwiazd". A wszystkie największe moje zachcianki napisałam na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałabym nowe dzieło Neila Gaimana, bo lubię tego autora :))

    OdpowiedzUsuń
  5. To pochwalę się, że posiadam "Niezbędnik obserwatorów gwiazd"! ;-) Za Małgorzatą Rozenek nie przepadam, ale jej książka mogłaby być przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę fanka 1 D :) Dogadałabyś się z moją siostrą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, wykorzystam tę listę, kiedy będę szukać dla Ciebie książkowego prezentu :-). Bo jeden to... To znaczy, cciii, niespodzianka. Ale wiesz, że i pierwszą, i drugą, i czwartą książkę z Twojej listy sama chciałabym mieć! Takie siostrzane porozumienie <3.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Twojej listy sięgnęłabym tylko po "Niezbędnik ...", ale ja chciałabym najbardziej jakąś ciekawą książkę kucharską, którą mam nadzieję dostać :)

    Pozdrawiam, Czarny Kapturek

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwie się, ze chcesz pierwsza pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ocean jest cudowny. Gdybym była Mikołajem (albo siostrą :p) to bym kupiła. :D

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!