piątek, 6 grudnia 2013

W końcu grudzień, a dzisiaj... mikołajki! :)

I tak oto od sześciu dni mamy grudzień.

Za oknami robi się biało, aczkolwiek dużo śniegu napadało dopiero dzisiaj w nocy. W moje imieniny, czyli czwartego grudnia, świeciło jeszcze słońce i było naprawdę ciepło. Zastanawiałam się - co to za pogoda? No bo przecież w końcu niedługo Święta, a tu słońce?! Dziwne, prawda? Mimo że do kalendarzowej zimy zostało jeszcze szesnaście dni, to najzimniejsza z pór roku zaczęła się chyba dzisiaj. Wyczekiwana przeze mnie długo wreszcie nadeszła, a wraz z nią wiatr, płatki śniegu i... mikołajki! PS - nadszedł również Ksawery, jednak (na szczęście!) u mnie go nie ma :D

Klasowe mikołajki jak najbardziej udane, jako że miałam ze sobą czapkę świętego Mikołaja, rozdawałam prezenty! Było baaaardzo fajnie, a oprócz tego odwiedziło mnie kilku Mikołajów!


A oto mikołajkowe prezenciki :)

Skarpety - rzecz niezbędna, głównie w mroźne zimowe wieczory.
A te w świąteczne wzory są najlepsiejsze :)

Czekolada - musi być.
W końcu jestem czekoladoholikiem.
Mniam ♥

A i troszkę zdjęć nie zaszkodzi:


O, a to zdjęcie jest takie bardzo świąteczne ♥
Ja reniferem, a Gucio świętym Mikołajem. :)


Zdjęcie z kotem - obowiązkowe!


A u Was jak tam mikołajki? :)

Znajdziesz mnie na:

13 komentarzy:

  1. U mnie Mikołajki raczej skromne, ale nie narzekam. Może święta będą lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cztery książki do mnie przywędrowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. eeej ten tusz jest tak dobry jak mówią? bo widziałam go w rossmannie w zestawie razem z kredką za 25 zł, a normalnie sam tyle kosztuje chyba drożej, i zastanawiam się czy nie polecieć i sobie samej kupić xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie malowałam się nim tylko trochę, ale w sumie jest ok. :) W zestawie by się nawet opłacało, ale jeśli jest u Ciebie drogeria Natura, kup go sobie właśnie tam, bo kosztuje chyba 16,99 - przynajmniej tak jest u mnie. :)

      Usuń
  4. Świetne skarpety. A czekoladki muszą być, to prawda, Obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie Mikołajki obchodzi się raczej skromnie, huczniej święta :D Więc wtedy liczę na więcej prezentów. U mnie dzisiaj spadł śnieg i tak pięknie wszystko wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę skarpetek:) Jakie słodkie zdjęcie z Guciem! Jeśli chodzi o mikołajki to też raczej skromnie, ale już myślę o Świętach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mojego młodszego brata przyszedł mikołaj pod przykrywką wujka, no a o starszych dzieciach (mam tu na myśli mnie) się zapomina. Tylko moja mama kupiła mi płytę ulubionego zespołu! Moje marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej w szkole dostałam perfumy ,rękawiczki,słodycze i wiel innych a w domu książkę i ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne prezenty, a książkę na pewno przeczytam . Pozdrawiam //Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. A pewnie! Mam trzy koty, kocham te zwierzaki <3

      Usuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!