wtorek, 18 lutego 2014

Drugie urodziny bloga!

To już dzisiaj.
*werble proszę*
Tadaaaam - drugie urodziny mojego bloga!

Ale szybko zleciało! To już dwa lata. Dwa lata, odkąd założyłam tego bloga i odkąd pojawił się na nim pierwszy wpis. Powitałam Was wtedy słowami oraz stosikiem. Moja pisanina nie była jeszcze wtedy taka dobra - kiedy teraz czytam moje pierwsze recenzje, aż łapię się za głowę. No ale. Chyba każdy tak miał, gdy zaczynał przygodę z pisaniem recenzji. Całe szczęście, że teraz staram się pisać ładnie, chociaż nie zawsze mi to wychodzi. Ale próbuję. Próbuję, dopinam swego, co często daje dobry rezultat. A dzisiaj już drugi roczek. Przez te dwa lata zdarzyło się tyle, że opisanie tego wszystkiego zajęłoby mi bardzo dużo i miejsca, i czasu. Każde nowe wyświetlenie, każdy nowy obserwator, każdy nowy komentarz były (i nadal są) dla mnie czymś naprawdę wspaniałym. Dzięki temu wiem, że ktoś czyta moje recenzje i że się mu podobają. Przez duży okres zaniedbywałam bloga - a to nie chciało mi się czytać, a to nie chciało mi się pisać recenzji. Raz nawet myślałam nad jego usunięciem (!), ale teraz chyba nigdy bym tego nie zrobiła. Ale były też wzloty - na szczęście!

A czego sobie życzę? Więcej ciekawych przeczytanych książek, więcej zapału i weny. Tak. To się zawsze przyda.


13 komentarzy:

  1. Basiu, gratuluję i ściskam cię serdecznie. Dwa lata to coś. Takie duże coś. Życzę jeszcze więcej takich dużych, dobrych cosiów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow dwa lata,to naprawdę coś. Ja bloga prowadzę nie wiem dwa miesiące i nie wyobrażam sobie,żebym mogła coś prowadzić dwa lata. Życzę ci wytrwania w tym co robisz i twojemu blogowi życzę wszystkiego co najlepsze. Ogólnie jestem beznadziejna w życzeniach więc tak no o czym to ja? Wszystkiego Najlepszego po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę wszystkiego dobrego w kolejnych latach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapał i wena na pewno się znajdą jeśli tylko ciekawych książek nie braknie, dlatego przede wszystkim tych bardzo ciekawych książek :-) No i wiele radości z blogowania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę wielu pięknych chwil spędzonych w blogosferze oraz wielu świetnych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę wielu niezapomnianych chwil przy blogu, książkach oraz recenzjach :)
    Pozdrawiam Serdecznie

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę dalszego rozwoju bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat sto lat! Spełnienia blogowych marzeń ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)

    http://ksiazki-i-jaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, spełnienia marzeń życzę, ładnych książek życzę, niezapomnianych filmów życzę. No i to tło na blogu. Cuuuudowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards :)
    http://justbooks17.blogspot.com/2014/02/nominacja-do-liebster-blog-award-jest.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję serdecznie Basiu! I życzę dużo dużo taki lat :)
    Pozostanę u Ciebie chyba dłużej, bo mi się podoba i szablon i styl ;)
    Jednocześnie nieskromnie zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!