wtorek, 8 kwietnia 2014

Planujemy!

Ciepło już na dworze. A im cieplej na dworze, tym bardziej nie chce się siedzieć w domu/szkole, tylko wychodzić na świeże powietrze. I spacerować. I oczywiście się nie uczyć i nie odrabiać lekcji, co sprawiłoby mi naprawdę wielką przyjemność. A teraz przyszedł kwiecień, a z nim całkowite ogarnięcie się w różnych sprawach: ocen, książek, bloga, ćwiczeń również. Skromnie powiem, że oceny mam niezłe, ale niektóre trzeba popoprawiać. Co do książek, moim planem, moim musem są na pewno Igrzyska Śmierci, które czytam i czytam, i przeczytać nie mogę (a to z powodu głupiego braku czasu). Chciałabym również zabrać się za serię Dary Anioła, gdyż tom pierwszy już całkiem długo leży na półce. Jeśli chodzi o bloga, myślałam nad dłuższymi recenzjami, w których będą dokładnie opisane moje odczucia podczas czytania danej książki. Do tego, zabieram się też za siebie - czyli będę więcej ćwiczyć. W karate się trochę opuściłam, na szczęście ostatnio zaczęłam już regularnie uczęszczać na treningi, jest więc dobrze. Do tego zamierzam biegać, robić brzuszki oraz inne ćwiczenia.

A Wy macie jakieś plany na kwiecień, niekoniecznie książkowe? :))






3 komentarze:

  1. Czytaj koniecznie Dary Anioła, są genialne! Moje plany na ten miesiąc nie są zbyt różnorodne, mam zamiar jak najwięcej czasy poświęcać na naukę, za to od połowy maja będę nadrabiać czytelniczo-filmowo-serialowe zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za Igrzyska też chcę się wziąć, ale najpierw to muszę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam tresować mojego psa, ale jakoś średnio nam to wychodzi :)
    http://ksiazki-z-wyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam długie komentarze, dlatego postaraj się napisać coś więcej niż tylko "przeczytam", "nie przeczytam" albo "brzmi super", a wtedy z pewnością Cię zauważę. :-)

Dziękuję za każdy komentarz!